Skolresan;))))

Förut lovade jag att jag skulle skriva om Klassresan så gör det nu....
I lördags samlades vi vid skolan vid halv åtta.....
Det tog tre timmar att åka vi stannade på vägen för att äta:)))
Vi åt på Mc Donalds:DDD
Sen åkte vi till laserdome det va skit kul fast jag sög på det;))
Sen fick vi köra sumo brotting o sånt jag vann över Alexandra o Elin..
Vi åkte till vandrar hemmet o packade upp o så.... ;))<3
Sen grillade vi o åt godis sen körde vi kurragöma
det gick inge bra alla blev leriga:DD<3
Sen satt vi inne o prata med bratti danne k-c
Sen somnade vi sere
Sen dagen där på var vi tvinga o gå upp typ halv åtta o äta frukost
efter frukosten så städade vi rummen
sen åkte vi till Liseberg
Andreas,Emma ,Linus o jag gick vi åkte...
Balder,Kanonen,Flumeride,Kolorado,uppsvinget,höjdskräcken
Vi åt pizza buffe där.... :)))
Sen åkte alexandra jag emma o andreas
Jag alexandra andreas k-c danne Johan bratti åkte Atmosfear
den va skit läskig!!sen åkte vi hem...
Då stannade vi på Mc Donalds då med;)))
Vi skrattade jätte mkt i bussen hem
vi kom vid elva halv tolv
sen gick jag o la mig:DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0